![]() |
Hoe stuurt ú op een permanente verbetering van patiëntveiligheid? En hoe blijft u in gesprek met uw patiënt?
Er is het afgelopen jaar veel berichtgeving in de media over patiëntveiligheid en kwaliteit in de zorg. Het speelveld staat op scherp. Stakeholders zijn extra alert op nieuwe meldingen van calamiteiten. Toch is patiëntveiligheid geen vanzelfsprekendheid. Hoe maken we patiëntveiligheid concreet, praktisch toepasbaar en toetsbaar?
Patiëntveiligheid borgen begint met het begrijpen van het systeem en de processen. Hoe ontstaan de variaties in uitkomsten? Hoe is dit te beperken? Hoe kan u sturen op permanente verbetering? En waar blijkt dat vervolgens uit?
Zorgvisie en Uitgeverij Tijdstroom organiseren naar aanleiding van het nieuw te verschijnen Handboek Patiëntveiligheid het gelijknamige Executive Seminar op 8 november 2016.
Onder leiding van dagvoorzitter Donatello Piras krijgt u tijdens dit Executive Seminar inzicht in: