past de algemene kaders, begrippen en principes ten aanzien van toetsen en beoordelen adequaat toe
ondersteunt de aios bij het opstellen en uitvoeren van een individueel toetsplan bewaakt de representativiteit van het portfolio fungeert als rolmodel
verzamelt relevante informatie tbv de voortgang en beoordeling van de aios ondersteunt bij het formuleren van haalbare leerdoelen en bijbehorend plan van aanpak
koppelt leerresultaten terug, beoordeelt en legt de voortgang in het leerproces vast
is in staat andere professionals een effectieve bijdrage aan de opleiding te laten geven
fungeert als rolmodel
bewaakt de representativiteit van het portfolio
verzamelt relevante informatie tbv de voortgang en beoordeling van de aios
koppelt leerresultaten terug, beoordeelt en legt de voortgang in het leerproces vast
identificeert eigen valkuilen en gebruikt deze als leerinstrument in het opleiden
verzorgt een effectieve en vertrouwelijke informatieoverdracht over het functioneren van de aios
handelt volgens de relevante wet- en regelgeving voor de opleiding tot specialist ouderengeneeskunde
ondersteunt bij het opstellen van een Extrabegeleidingstraject
betrekt de relevante informatie van anderen op de juiste wijze bij toetsing en beoordeling
kan de voortgang van het leerproces in het Extrabegeleidingstraject op de juiste wijze vastleggen en monitoren